S-a castigat premiul cel mare !

S-a castigat premiul cel mare la 6/49.In primul rand ma fut in ochii lu ala care a castigat daca nu imi da si mie macar 10.000 de euro.Daca aflu cine e imi cumpar trabant si dau peste el.In al doilea rand sunt mai sarac cu 5 ron si iar ma fut in ochii lu ala care a castigat.Macar am nimerit si eu un numar.Cred ca cel mai norocos blogger defapt e bloggerita este eQuilibru care a nimerit 2 numere.Data viitoare cand pun la 6/49 intai o intreb pe ea ce numere sa pun si numerele care le zice ea le pun.Si cred ca imi schimb se numele de familie din Costea in Ogica ca poate am mai mult noroc.Asa ca de sfarsit ma fut in ochii lu ala care a castigat premiul cel mare si sa dea masina peste el in timp ce merge sa-si scoata banii.

 

1 comentarii:

  1. Elena Maria said,

    uiiii :x
    sunt jmechera.
    da cineva o cola pentru ca am castigat? :))

    on 27 ianuarie 2008 la 10:24